Podmínky ochrany osobních údajů

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu internetového obchodníka.

 

Ochrana osobních údajů

1.    TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

                   1.1.         Správcem Vašich osobních údajů je společnost Tenato Invest s.r.o., Praha - Ďáblice, ,182 00 Praha-Ďáblice, Na blatech 909/20, IČ: 02776961

E-shop: https://www.orelshop.cz ,

s místem pro příjem zásilek včetně reklamací: Tenato Invest s.r.o., Na blatech 909/20, 182 00  Praha - Ďáblice, telefon: +420 733 125 053 nepravidelný provoz, obvyjkle večer, e--mail: [email protected],

 (dále jen „správce“).

                  1.2.         Kontaktní údaje správce jsou následující:

Tenato Invest s.r.o., 182 00 Praha-Ďáblice, Na blatech 909/20, IČ: 02776961, telefon: +420 733 125 053 (od 18h do 20h), [email protected] .

                  1.3.         Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

 

2.    ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

                  2.1.         Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný  tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

 

3.    ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

                  3.1.         Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za objednané zboží, v případě využití kurýrních služeb včetně našeho rozvozu předání a použití Vašich osobních údajů kurýrním službám, aby mohlo být zboží doručeno, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.

 

                  3.2.         Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení

4.    DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

                  4.1.         Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je doba aktivní spolupráce a po ukončení spolupráce ještě další 3 roky, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

 

5.    DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

                  5.1.         Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou firmy Bohemiasoft s.r.o. (provozovatel eshopového systému Webareal), firma Unihost s.r.o. (správce serverů) a firma Casablanca INT (provozovatel datového centra), Heureka Shopping s.r.o. (zpracování emailu pro zasílání emailového dotazníku spokojenosti), Seznam cz. (zpracování emailu pro zasílání emailového dotazníku spokojenosti), GeisParcel CZ a SK ( kurýrní služba), PPL CZ a SK (kurýrní služba), Česká pošta (kurýrní služba), Facebook INC ( informační a marketingové služby), Google, Google Analytics (statistické a marketingové služby), UOL, a.s. (účetní služby).

 

6.    PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

                  6.1.         Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

                  6.2.         Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat na emailu: [email protected], [email protected]

 

                  6.3.         Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno Vaše právo, máte žádat správce o vysvětlení a případně o nápravu vad.

                  6.4.         Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.7.2019

Informace týkající se řešení sporů online podle čl. 14, odst. 1 ODR (nařízení pro řešení sporů online):

Evropská komise dává spotřebitelům možnost řešit spory online na jedné ze svých platforem, a to na základě čl. 14, odst. 1 nařízení ODR. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) slouží jako portál, kde mohou zákazníci dosáhnout mimosoudního vyrovnání ve sporech plynoucích z online nákupů a kontraktů na služby.